فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

شهر فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

 

همه انچه لازم است در مورد خرید فرش بدانید

 

در گذشته وقتی کسی میخواست فرشی برای منزل خود خریداری کند ، اولین گزینه ی او فرش های لاکی بوم قرمز بود .که نقشه ان لچک و ترنج بافته میشد .اما امروزه انتخاب هنگام خرید فرش کار اسانی نیست .

 

 

زیرا سلایق فرق کرده و متنوع گشته است .و کسی که فرش می خواهد باید دسته های مختلف را بررسی کند تا به گزینه ی مورد نظر خود برسد .حال از جهتی خوب است و از جهتی سخت و خسته کننده می باشد .

 

 

دسته هایی که میتوان در ان به دنبال فرش خود گشت ، فرش دستباف ، فرش ماشینی و فرش های فانتزی و مدرن است .که در هر دسته انواع فرش ماشینی با انواع قیمت موجود است .

 

 

قیمت فرش ماشینی کاشان از فرش دستباف پایین تر است .و با توجه به کیفیت الیاف به کار رفته در فرش ، فرش های ماشینی در لیست قیمت فرش در رده های به مراتب بالاتر از فرش های فانتزی و مدرن قرار دارند .

 

 

 

 

 

امروزه کف منزل ما کمتر رنگ فرش دستباف را به خود می بیند زیرا این فرش ها یک اثر هنری هستند ، و قیمت بسیار بالایی دارند .اصلا علت استقبال مردم از فرش ماشینی و رونق یافتن این صنعت در وطن فرش دستباف جهان این بود که همه اقشار جامعه می توانستند که این فرش را با قیمت مناسب و با طرح مناسب و رنگی متناسب با منزل شان تهیه کنند .

 

 

اما قیمت تنها عامل رونق گرفتن فرش ماشینی در ایران نبود .

 

 

 

 

 

عواملی رونق فرش ماشینی

قیمت مناسب

 

 

طرح های متنوع و کلاسیک و سنتی و مدرن

 

 

رنگ های متنوع

 

 

جنس های متفاوت برای کاربری های متنوع

 

 

 

 

 

انتخاب فرش

اینکه تم رنگی منزل شما و سبک دکوراسیون شما چیست ؟ در انتخاب فرش ، و خرید فرش بسیار موثر است .

 

 

و نقش و طرح مناسب منزل شما ، اگر درست انتخاب شود تاثیر به سزایی در فضای خانه و روحیه افراد خانواده شما دارد.

 

 

علاوه بر همه ی اینها فرش باید زیبا و مناسب با سلیقه ی خریدار باشد .زیبایی فرش که با یک نگاه تایید یا تکذیب می شود اما مواردی هم هست که باید با اگاهی و کارشناسی و دقت و پرس وجوی بیشتری مشخص گردد، یکی از این موارد جنس ودوام فرش است که میتوان با رعایت مواردی یک فرش مناسب را انتخاب و خریداری کرد .

 

 

 

 

 

اگر قصد دارید یک فرشی انتخاب کنید که زمان طولانی برای شما بماند بهتر است که از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید .زیرا این فروشگاه ها کسب و کار خود را بر مبنای درستی و صداقت و رعایت حق مشتری پایه گذاری کرده اند و هرگز به خاطر سود خود اعتبار و نام و کارنامه ی کاری خود را خراب نمی کنند و محصولی را به شما ارائه می دهند که سالیان سال به تناسب هزینه  ای که پرداخته اید کار می کند .

 

 

 

 

 

فرش ماشینی خوب چه فرشی است ؟

مواظب باشید که غرق در رنگ امیزی فرش های موجود در بازار نشوید و فراموش کنید که جنس و اصلیت ان را بررسی کنید .

 

 

هستند فرش های رنگی ارزانی که کیفیت لازم را ندارند .و به اصطلاح تله ی پول بوده و چند روزی مهمان ما نیستند و برای محل های کم رفت و امد مناسب می باشند .

 

 

برای مثال فرش های گل برجسته که تولید کشور ترکیه هستند ، اگر چه در ظاهر فریبنده هستند اما این برجستگی انها تا اولین شست و شو دوام دارد و مناسب دفاتر کار هستند و انتخاب انها برای اتاق کودک ان نرمی و لطافت را نداشته و راه رفتن و نشستن کودک روی ان باعث ازار انها خواهد شد .

 

 

بهتر است که فرش های ساده را خریداری کنید تا تمیز کردن ان اسان باشد و فرش های برجسته با مقداری پا خوردن بسیار نازک می شوند و قسمت های برجسته ی انها هم سطح قسمت نازک ان می گردد .

 

 

 

 

 

فرش های فانتزی

فرش هایی هستند که پرزهای انها بسیار بلند است و وقتی روی انها راه می روی به راحتی کنده شده و باقی مانده ی نان و غذا درون این فرشها جا خوش کرده و جارو کردن انها از درون فرش بسیار کار سختی است .

 

 


فرش اتاق کودک

این فرش های رنگی اگرچه دارای جذابیت بالایی هستند ، اما برای اتاق خوابتان مناسب نیستند ، این فرش ها از الیاف نامرغوبی تهیه می شوند اما وزن بسیار بالایی دارند وبه دلیل مصنوعی بودن ترکیبات انها بهتر است که به انها نه بگویید زیرا باعث ایجاد الرژی برای کودک تان میشود .

 

 

 

 

 

تفاوت فرش ماشینی و دستباف

اما چرا بین این دو فرش این اختلاف قیمت وجود دارد ؟

 

 

اختلاف قیمت بین این دو فرش ازجمله فاحش ترین تفاوت این دو فرش است .برای تهیه ی فرش دستباف از الیاف طبیعی استفاده می شود ، و به این دلیل بهای ان بالاتر می رود .

 

 

معمولا جنس فرش دستباف از پشم است و جنس فرش ماشینی از پشم مصنوعی یعنی اکریلیک .

 

 

 

 

 

در بافت فرش ماشینی از الیاف مصنوعی استفاده می شود. این موضوع ممکن است برای شما یا سایر اعضای خانواده تان حساسیت ایجاد کند برای جلوگیری از این مشکل بهتر است به سراغ فرش های دستباف بروید. فرش های تزیینی و فانتزی با پرز بسیار بلند به سادگی گرد و غبار را در خود جمع کنند. اگر سابقه آسم و آلرژی دارید بهتر است این فرش ها را نخرید یا حداقل آنها را در اتاق خواب تان پهن نکنید.

 

 

 

 

 

فرش های ماشینی به خصوص آنهایی که درصد نایلون بالایی دارند، به راحتی مو، آلودگی و خرده ریزهای دیگر را در خود جمع می کنند. اما فرش های دستباف مو و آشغال به خود نمی گیرند و باعث آلودگی خانه نمی شوند. اگر بودجه کافی برای خرید فرش دستباف ندارید، بهتر است برای جلوگیری از سرخوردن فرش ماشینی روی سنگ و سرامیک، از ترمز فرش استفاده کنید. از میان فرش های ماشینی آنهایی را انتخاب کنید که تراکم بیشتری دارند. تراکم بالا مساوی تعداد گره های بیشتر و استحکام بیشتر فرش است. گرد و خاک و آلودگی در چنین فرش هایی کمتر جمع می شود.

 

 

 

  • ۹۷/۰۷/۰۷
  • سورنا کارپت

نظرات (۱)

  • گرافیک مستر
  • سپاس ، دوست داشتید وبلاگ ما را نیز دنبال کنید ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی