فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

شهر فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

 

آیا تفاوت انواع فرش ماشینی را می دانید؟

قطعا برای همه ی شما پیش آمده که برای خرید فرش به بازار فرش ماشینی رفته باشید. و به دنبال بهترین فرش ماشینی در میان انواع فرش ماشینی بگردید. شاید شنیده باشید که مهد تولید فرش ماشینی کاشان است. و فرش ماشینی کاشان از بهترین فرش های عرضه شده در ایران و جهان می باشد. فرش های ماشینی با شانه و تراکم های متفاوت در بازار عرضه می گردد. که هر کدام تفاوت هایی با هم دارند که شاید همگان تفاوت میان آنها را متوجه نشوند.

 

 

انواع فرش ماشینی موجود در بازار ، فرش ماشینی 700 شانه، فرش ماشینی 1000 شانه، فرش ماشینی 1200 شانه و جدیدا فرش ماشینی 1500 شانه می باشد.

 

 

اگر شما تفاوت و معنی مشخصات این فرش ها را بدانید بهتر می توانید انتخاب کرده و فرش ماشینی مورد نظر خود را بیابید. و از نظر ظاهری و از نظر اقتصادی نیز می تواند بر انتخاب شما تاثیر گذار باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید فرش ماشینی

فرش ماشینی ، به وسیله ی ماشین آلات نساجی و به وسیله ی الیاف مصنوعی بافته می شود. شاید فکر کنید که فرش ماشینی ارزشی نداشته و به درد نمی خورد و فقط فرش دستباف باید به عنوان کف پوش منزل مورد استفاده قرار گیرد. اما سخت در اشتباهید فرش ماشینی جز وسایل لوکس دسته بندی شده و به سراسر جهان برای استفاده ی عموم مردم صادر می شود. و بهترین فرش و بهترین جنس را فرش ماشینی ایران یا همان فرش ماشینی کاشان می شناسند.

 

 

پایین بودن قیمت فرش ماشینی نسبت به فرش دستباف دلیل بی کیفیت بودن آن نیست و چیزی از ارزش آن کم نمی شود. به دلیل تنوع بالای طرح های فرش ماشینی ، و تنوع سایز آن و مناسب بودن آن از نظر اقتصادی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

 

 

برخی افراد بسیار تنوع طلب هستند و عاشق تغییر دکوراسیون و خلق دکور مورد علاقه ی خود هستند. که به راحتی می توان از میان پالت های رنگی و سبک های فرش ماشینی فرشی متناسب با محیط خانه ی خود انتخاب کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آگاهی از شانه و تراکم در فرش ماشینی

شانه به تعداد گره های به کار رفته در یک متر راستای عرضی فرش ماشینی گویند. و تراکم به تعداد گره های به کار رفته در یک متر راستای طولی فرش ماشینی گویند. هر چه شانه و تراکم فرش ماشینی بالاتر می رود، فشردگی و استحکام فرش بیشتر می شود و فرش توپر می شود. هر چه تعداد گره به کار رفته در فرش ماشینی زیاد شود باید تعداد نخ زیادتری در دل آن بافته شود که این نیاز مند این است که نخ ها ظریف تر شوند. نمی توان نخ های نازک با کیفیت پایین در فرش به کار برد، به همین جهت، باید از نخ های مرغوب با کیفیت بالا در آن به کار برده شود. پس هر چه شانه و تراکم زیاد میشود به فشردگی و کیفیت فرش افزوده میشود.

 

 

فرش ریز بافت تر شده و اصطلاحا به آن فرش دستباف گونه گویند. به فرش های بالای 1000 شانه فرش های شبیه فرش دستباف می گویند.

 

 

شانه و تراکم در زیبایی ظاهری فرش تاثیر گذارند. و نقشه در فرش های با تراکم و شانه ی بالا با وضوح بیشتری نشان داده می شود. هر چه به شانه و تراکم فرش افزوده گردد، از ضخامت آن کاسته شده و به ظرافت و وضوح تصویر افزوده می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۷/۱۱/۲۱
  • سورنا کارپت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی