فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

شهر فرش ماشینی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رنگ های مناسب برای اتاق خواب

رنگ کلا تاثیرات زیادی دارد .و بسته به اینکه کاربری فضا چیست و چه هدفی در ان فضا دنبال می شود ، رنگ های متفاوت برای رنگ امیزی فضاها انتخاب می شود .اتاق خواب محلی است برای استراحت کردن و خوابیدن و فضایی است که باید در ان احساس راحتی کرد .

رنگ ان تاثیر به سزایی در کیفیت خواب دارد .اگر دوست دارید که از خواب عمیق و ارام وراحت برخوردار شوید ، بهتر است که علاوه بر انتخاب یک تخت خواب راحت ،از رنگ های مناسب و ارامش بخش برای اتاق خواب خود استفاده نمایید .

روحیه ی هر کس متفاوت با دیگری است و تاثیرات رنگ ها بر روی انسان ها باهم متفاوت است .و یک انسان بسیار ارام بهتر است از رنگ های تندتر و یک انسان پر هیجان برای اندکی ارامش بهتر است که اتاق خود را به رنگ های سرد و ارامش بخش و خنثی استفاده کند .

  • سورنا کارپت
  • ۰
  • ۰

 

همه انچه لازم است در مورد خرید فرش بدانید

 

در گذشته وقتی کسی میخواست فرشی برای منزل خود خریداری کند ، اولین گزینه ی او فرش های لاکی بوم قرمز بود .که نقشه ان لچک و ترنج بافته میشد .اما امروزه انتخاب هنگام خرید فرش کار اسانی نیست .

 

 

زیرا سلایق فرق کرده و متنوع گشته است .و کسی که فرش می خواهد باید دسته های مختلف را بررسی کند تا به گزینه ی مورد نظر خود برسد .حال از جهتی خوب است و از جهتی سخت و خسته کننده می باشد .

 

 

دسته هایی که میتوان در ان به دنبال فرش خود گشت ، فرش دستباف ، فرش ماشینی و فرش های فانتزی و مدرن است .که در هر دسته انواع فرش ماشینی با انواع قیمت موجود است .

 

 

قیمت فرش ماشینی کاشان از فرش دستباف پایین تر است .و با توجه به کیفیت الیاف به کار رفته در فرش ، فرش های ماشینی در لیست قیمت فرش در رده های به مراتب بالاتر از فرش های فانتزی و مدرن قرار دارند .

 

 

 

 

  • سورنا کارپت