فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

شهر فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

فرش ها جز اصلی دکوراسیون هستند

انتخاب فرش برای منزل بسیار حائز اهمیت است.و در انتخاب ان باید خیلی بیشتر از سایر وسایل دقت کرد. زیرا فرش چشم ها را بیش از هر چیزی به خود جلب می کند و مادامی که چشم ها بر روی طرح فرش بچرخد، معانی و زوایای مختلفی از ان برداشت می کنند و با یک سنجش معمولی و کوچک فرش با سایر وسایل دکوراسیون به سلیقه و دقت نظر شما در چیدمان منزل تان پی می برند.

اگر وسایل منزل تان با هم همخوانی نداشته باشد، اگر کلیه ی وسایل شما از بهترین برند ها و با بالاترین قیمت ها نیز تهیه شده باشد، جلوه و نمودی نخواهد داشت و شما نمره ی زیبایی دکوراسیون تان را از دید مخاطب نخواهید گرفت.

انتخاب فرش منزل به خاطر اینکه باید با سایر وسایل ست شود بسیار طول می کشد. مگر اینکه ابتدا فرشتان را تهیه کنید سپس به تبع سبک و طرح و رنگ ان به تهیه سایر وسایل تان بپردازید.

پس حواستان را جمع کنید علاوه بر جنس فرش از نظر ظاهری نیز فرشی زیبا انتخاب کنید. و علاوه بر رنگ، ابعاد ان را نیز درست و متناسب با محل زندگی تان و قواعد دکوراسیون انتخاب نمایید.

 

مقاله مرتبط : هر انچه لازم است در مورد خرید فرش بدانید


فرش پذیرایی و نشیمن

فرشی که برای پذیرایی یا نشیمن انتخاب می شود از اهمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که بیشتر از هر چیزی کیفیت ان مهم است. علاوه بر اینکه در معرض دید همگان است، موردی که وجود دارد این است که باید از ماندگاری بالا برخوردار باشد که در اثر رفت و امد زیاد طی سالیان متمادی که از ان استفاده می شود، از بین نرفته و بتواند پاسخ گوی نیاز ما باشد.

فرش اتاق خواب از اهمیت بالایی برخوردار نیست، زیرا انجا محل رفت و امد نیست و تنها برای استراحت از این مکان استفاده می شود.

می شود برای این مکان از فرش های معمولی استفاده کرد و تنها زیبایی ان را مد نظر قرار داد.

اما برای محل های پر رفت و امد باید فرشی را انتخاب کرد که در اثر شست و شو از بین نرفته و قیافه ی خود را از دست نداده و رنگ های ان در هم نریزد و ثابت باشد.

 

فرش و سبک دکوراسیون

انواع سبک های دکوراسیون به جز دکورهای تلفیقی، سبک سنتی و کلاسیک و مدرن است. در انتخاب فرش باید به مدرن بودن یا کلاسیک بودن دکوراسیون تان دقت کنید.

به عنوان پیشنهاد و راهنمایی باید ذکر شود که برای فرش سالن های پذیرایی مدرن می توان از فرش هایی استفاده کرده که لچک و ترنج ندارند و طرحی ساده و رنگی روشن دارند. فرش های طرح افشان از جمله این فرش هاست.

برای اتاق های پذیرایی سبک کلاسیک بهتر است که از نقشه های اصیل فرش استفاده کرد، طرح لچک و ترنج و طرح خشتی و ماهی از این جمله است.

حتی میتوانید در این سبک دکوراسیون از گلیم های سنتی با رنگ های تیره و روشن استفاده کنید.

 

نکته : اگر رفت و امدتان در محلی زیاد است، هوشیار باشید وبرای جلوگیری از شست و شوی زیاد فرش و از بین رفتن ان ، از رنگ های تیره برای این مکان ها استفاده کنید.

 

مقاله مرتبط : درجه بندی فرش ماشینی 


انتخاب رنگ

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که سایر وسایل را باید با فرش ست کرد یا اینکه فرش را با وسایل هماهنگ انتخاب کرد ؟

پاسخ به این سوال این است که هیچ کدام ... رنگ منزل شما باید مجموعه ای از رنگ هایی باشد که شما می پسندید.و چند رنگ یا یک یا دو رنگ را به عنواه رنگ اصلی و پایه ی منزل تان مورد پسند خودتان انتخاب کنید و سپس سایر وسایل را در چند رنگ دیگر که با این رنگ اصلی شما هارمونی دارد انتخاب نمایید.

رنگ مبلمان ، کوسن ها، پرده ها، تابلو ها، دیوارها و کف از جلمه رنگ های اصلی و تعیین کننده ی حال وهوای منزل است.

شما اگر بتوانید کف و دیوار را با هم به یک تعادل برسانید، و سبک منزل تان را و رنگ های پایه و وسایلی که باید با این رنگ پایه در دکور قرار گیرد را انتخاب و تعیین کنید بیشتر راه را رفته اید.

و وسایل را باهم و در کنار هم در نظر گرفته و به بررسی انها در کنار هم بپردازید و حتی در ذهنتان می توانید تعیین کنید که چه وسیله ای را با چه وسیله ای ست کنید و در ذهنتان نتیجه گیری کرده و به یک جمع بندی کلی در مورد وسایل منزل تان برسید.

مثلا، اگر مبلمان و پرده های تان دارای طرح شلوغی است، میتوانید فرش تان را خلوت انتخاب کنید، در غیر اینصورت منزل تان شلوغ و به هم ریخته به نظر خواهد رسید.و منزل شلوغ ارامش را از افرادی که در ان زندگی می کنند می گیرد.

 

این ها ظاهر قضیه بود.شاید شما بخواهید بین فرش های موجود در بازار یک فرش خوب برای خودتان انتخاب کنید اما سردرگم شده و نتوانید تفاوت این فرش های یکسان و مشابه را تشخیص دهید.

اگر انتخاب تان فرش دستباف باشد که باید زمان بیشتری را در حجره های فرش بگذرانید زیرا هم قیمت انها بالاست و هم اینکه در رنج قیمتی که شما مد نظر دارید طرح ها محدودتر است و شما در انتخاب فرش تان درست که در میان فرش های محدود به انتخاب فرش میپردازید، اما شاید ان رنگ و طرحی که مد نظرتان است را نتوانید پیدا کنید.

فرش های ماشینی موجود در بازار فرش ماشینی 1200 شانه، فرش ماشینی 1000 شانه و فرش ماشینی 700 شانه می باشد.

این ها تفاوت هایی از نظر قیمت، جنس و ضخامت و تراکم دارند که برای شما بیان می شود.

در نوع ماشینی بهترین جنس پشم مصنوعی یا همان اکریلیک است. جنس اکریلیک بیشترین شباهت را به پشم دارد. فرش های اکریلیک فرش های درجه یک بازار هستند. و قیمت شان از هر نوع دیگر بالاتر است .

 

اما تفاوت فرش های ماشینی

فرش ماشینی 700 شانه ارزان ترین نوع فرش نسبت به دو دسته ی 1000 و 1200 شانه است.

فرش 1200 شانه ریز بافت ترین و دستباف گونه ترین فرش نسبت به 1000 شانه است و فرش 700 شانه دارای بافتی درشت است.

فرش ماشینی هر چه شانه و تراکم بالاتری داشته باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

طرح فرش اگر برای کسی مهم است بهتر است که به سراغ فرش با تراکم و شانه ی بالاتر مثل فرش 1200 شانه برود.

اگر ضخامت فرش و نرمی فرش مهم است فرش 700 شانه تهیه کنید .

 

در کل فرش ماشینی اگر اکریلیک باشد از لطافت و نرمی قابل قبولی برخوردار است واگر جنس ان غیر از اکریلیک و پلاستیکی باشد، قیمت ان پایین تر و تا حدودی الیاف ان دارای بوی نفت و پلاستیک خواهند بود.

 

برند و تولیدکننده ی فرش

نکته ای که در کنار سایر نکات باید به ان دقت کرد این است که باید به برند و تولیدکننده ی فرش نیز دقت کرد.باید از جایی خرید فرش را انجام داد که معتبر بوده و بتواند به ما ضمانت دهد. به فکر سود خود نبوده و بیشتر از هر چیز دیگر به فکر ارائه ی خدمت صادقانه بوده و در سالیان متمادی این امر را ثابت کرده باشد .

شما اگر با اگاهی و مطالعه به خرید بروید، هر کجا بروید متوجه خواهید بود که سخنان تولید کننده یا فروشنده درست می گوید یا سعی دارد فرشی تقلبی را به شما بیاندازد.

درست است که شما باید به برند و تولیدکننده اعتماد داشته باشید اما قبل از هر چیز کمی فکر و مطالعه داشته باشید تا در هر زمینه ای خرید و انتخابی بهتر داشته باشید .

 

 

مقاله ای دیگر : رنگ های مناسب برای اتاق خواب

  • ۹۷/۰۸/۱۲
  • سورنا کارپت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی