فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

شهر فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

«سورنا» تنها شرکت‌کننده فرش ماشینی ایران از کاشان در دموتکس چین

«فرش سورنا» تنها شرکت‌کننده فرش ماشینی ایران از کاشان در نمایشگاه بینالمللی تخصصی صنایع کف‌پوش، فرش ماشینی و دستباف چین (Domotex Asia China Floor ۲۰۱۸) به‌عنوان مهم‌ترین نمایشگاه تجاری فرش و کف‌پوش آسیا و اقیانوسیه در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شانگهای (SNIEC) بود.


«سورنا» تنها شرکت‌کننده فرش ماشینی ایران از کاشان در دموتکس چین


فرش سورنا مفتخر است فرش ایرانی را در قالب یک فرش با کیفیت د رداخل بازار ایران برای مصرف مشتری ایرانی و در بازار حهانی به عنوان نماینده و معرف کالای ایرانی معرفی می کند .فرش سورنا با تولید فرش ماشینی کاشان، با درجه کیفیت بسیار بالا، توانسته جایگاه خود را در بازار جهانی پیدا کند .

مقاله مرتبط :  درجه بندی فرش ماشینی کاشان هنگام خرید فرش 



فرش سورنا

«فرش سورنا» تنها شرکت‌کننده فرش ماشینی ایران از کاشان در نمایشگاه بینالمللی تخصصی صنایع کف‌پوش، فرش ماشینی و دستباف چین (Domotex Asia China Floor ۲۰۱۸) به‌عنوان مهم‌ترین نمایشگاه تجاری فرش و کف‌پوش آسیا و اقیانوسیه در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شانگهای (SNIEC) بود.

 

مدیرعامل شرکت فرش سورنا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صنعت فرش ایران (عصرفرش) با اشاره به اینکه سورنا برای نخستین بار در نمایشگاه دموتکس چین حضور داشتند گفت: تاکنون ٢ دوره در نمایشگاه دموتکس ترکیه و سه دوره در نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران شرکت کرده است.

 

رضا محمودیان با تأکید بر اینکه هزینه‌های نمایشگاهی و حمل‌ونقل به چین امکان شرکت کردن در این نمایشگاه دموتکس را برای تولیدکنندگان ایرانی سخت و گران می‌کند افزود: ازآنجایی‌که نفوذ در بازارهای جدید نیازمند شرکت در نمایشگاه‌های آن بازارها باید به‌صورت مستمر و مداوم باشد بعضی شرکت‌ها یک‌بار در نمایشگاهی حضور پیدا می‌کنند و به دلیل هزینه‌های بالا یا جواب نگرفتن در مقطع زمانی کوتاه، از آن بازار جدید غافل می‌مانند.

 

به گفته وی، بزرگ‌ترین مشکل تولیدکنندگانی ایران که در نمایشگاه‌های خارجی شرکت می‌کنند عدم‌حمایت دولت و مشکلات سیاسی کشورمان با بعضی از کشورهایی است که امکان انجام معامله و دریافت پول از آن کشورها امکان‌پذیر نیست.

 

مدیرعامل گروه صنعتی فرش سمند رخ(سورنا) ترکیه، بلژیک، هند و مصر را به ترتیب رقیب‌های ایران و قدرتمند در فرش ماشینی دانست و گفت: اما به‌طورقطع و یقین فرش‌های ماشینی ایرانی ازلحاظ طرح و رنگ به لطف ذوق و سلیقه طراحان ایرانی و کیفیت در رنگ و شانه بی‌رقیب هستند.

 

*حضور سورنا در نمایشگاه دموتکس ترکیه ۲۰۱۸

 

محمودیان، در ادامه حضورفرش سورنا در نمایشگاه دموتکس ترکیه ۲۰۱۸ (۴ تا ۶ اردیبهشت) در شهر غازی آنتپ تأکید کرد و گفت: فرش سورنا فرش با اصالت ایرانی و محصولی از گروه صنعتی سمند رخ با بیش از ۳۵ سال تجربه در صنعت فرش ایران از سال ۱۳۶۰ تاکنون است.

 

وی، با اشاره به اینکه شرکت فرش سمند رخ ( فرش سورنا) از سال ۱۳۷۵ با هیئت مؤسسی که بیش از ۱۵ سال درزمینهٔ فرش دستباف ایرانی سابقه فعالیت داشتند جهت تولید فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل تأسیس شد.

 

به گفته وی،  گروه صنعتی فرش سمند رخ در سال ۹۵ نیز با خرید دستگاه ۱۲۰۰ شانه ریزترین فرش جهان را به محصولات خود اضافه کرد.

 

*اشتغال ۶۰ نفر در سه واحد تولیدی

 

مدیرعامل شرکت فرش سورنا، خاطرنشان کرد: گروه صنعتی سمند رخ هم‌اکنون با برند تجاری سورنا و تجربه بیش از ۳۰ ساله مدیران و به‌کارگیری ۶۰ نفر کارکنان متخصص در سه واحد تولیدی مجزا مشغول به تولید فرش ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه ۱۰ رنگ با بهترین مواد اولیه و به‌روزترین تکنولوژی دنیا هست.

 

محمودیان یادآور شد: این گروه صنعتی طی سنوات گذشته موفق به دریافت برترین گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی شده است که از آن جمله می‌توان نشان استاندارد ملی ایران و مطابقت اتحادیه اروپا، گواهینامه‌های iso۹۰۰۱ و iso۱۰۰۲ و بسیاری از گواهینامه‌های معتبر داخلی نام برد.

 

*سورنا  دارای ۱۲ گواهینامه معتبر بین‌المللی

 

وی در پایان اظهار داشت: گروه صنعتی سمند رخ تنها شرکت دارای ۱۲ گواهینامه معتبر بین‌المللی است.

 

شایان ذکر است:نمایشگاه فرش و کف‌پوش چین (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR) مهم‌ترین نمایشگاه تجاری فرش وکف‌پوش درآسیاواقیانوسیه ودومین نمایشگاه بزرگ کف‌پوش درسراسرجهان است که  از ۲۰ تا ۲۳ مارس ۲۰۱۸ برابر با ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ تا دوم فروردین ۹۷ درشهرشانگهای چین برگزارشد.

 

خبرنگار: حرمت سادات متولی


  • ۹۷/۰۳/۱۳
  • سورنا کارپت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی