فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروش انلاین فرش ماشینی

شهر فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

 

رنگ بنفش در دکوراسیون

برای خرید فرش باید به رنگ دکوراسیون خود دقت کنید .و قبل از خرید فرش خوب انواع ان را ببینید و بشناسید و اقدام به خرید ان کنید .دیدن حضوری فرش ان هم در رنگ های خاص بسیار سخت است.

یکی از بهترین فرش های ماشینی، فرش ماشینی کاشان است .ولی دیدن این فرش برای همه ی افراد در کل کشور امکان پذیر نیست .اما میتوان در فروشگاه های اینترنتی فرش های متفاوت را دید و فرش مناسب برای خانه را خرید .

 

 

فروشگاه های اینترنتی فروش فرش بسیار زیاد هستند .و یکی از انها که به ارائه ی انواع فرش ها در رنگ های مختلف مشغول است شرکت فرش سورنا میباشد .

 

 

رنگ بنفش یک رنگ فرعی در چرخه رنگ هاست . و ترکیب رنگ بنفش رنگ ابی و قرمز می باشد .وقتی قرمز و ابی را به میزان مساوی ترکیب کنیم، بنفش به وجود می اید .

 

 

یک قاعده در اینجا به شما ارائه می شود ، که از ان در تعیین رنگ بندی منزل تان از ان استفاده کنید .

 

 

مقاله مرتبط : فرش یکی از اعضای خانه ی ما ایرانیان است .

 

رنگ های فرعی باید با رنگهای اصلی و فرعی که با انها هماهنگ و ست است ترکیب شود .یا اینکه با رنگ هایی ترکیب گردند که در تضاد کامل با انها قرار دارند .و از طریق هارمونی یا ایجاد تضاد می توان جذابیت بصری ایجاد کرد .

 

 

 

 

 

رنگ ها تاثیرات متفاوتی دارند .و از نظر روانشناسی تاثیراتی را از طریق چشم به روان ما القا می کنند .رنگ بنفش یک رنگ شاهانه است و در زمان های قدیم این رنگ نایاب بوده و افراد خاصی میتوانسته اند که از این رنگ برای منزل خود استفاده کنند .

 

 

اما امروزه دیگر در هیچ چیزی محدودیت وجود ندارد و هر کس با هر سلیقه میتواند برای منزل خود از رنگ های متفاوت استفاده کند و محیطهایی با کاربری های مختلف و معانی متفاوت خلق کند .

 

 

این رنگ علاوه بر حالت معنوی باعث ایجاد ارامش در افراد می گردد.و باعث ایجاد اقتدار و اصالت در افراد می گردد.این رنگ می تواند با رنگ های دیگر ایجاد هارمونی کند و می تواند یک محیط پر انرژی و پر از رنگ های متضاد را ایجاد کند .

 

 

 

 

 

رنگ های مکمل رنگ بنفش :

رنگ های زرد و یاسی رنگ های مکمل رنگ بنفش هستند .رنگ بنفش هم گرم است و هم سرد ، بستگی دارد که چه رنگ هایی را در کنار این رنگ به کار میبرید .رنگ بنفش را در همه جای اتاق می توانید به کار برید .و این رنگ میتواند در اتاق خواب و اتاق پذیرایی به کار رود .

 

 

بنفش یک رنگ تک در دکوراسیون است و بسیار جلب توجه میکند و بسیار قدرتمند است .و هیچ رنگی در چرخه رنگ ها این خاصیت را ندارد و در محیطی که رنگ بنفش وجود دارد ، ارامش و مدرنیته و یک محیط کلاسیک و شیک نیز وجود دارد .

 

 

رنگ بنفش با رنگ زرد در تضاد کامل است، به همین دلیل ترکیب این دو، آرامش و زیبایی خاصی ایجاد کرده و به محیط، نور و روشنی هدیه می دهد.

 

 

رنگ بنفش با رنگ سبز نیز می تواند جذابیت فوق العاده ای در محیط به وجود آورد.

 

 

از آنجا که بنفش از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز به وجود می‌آید، بنابراین استفاده از این دو رنگ همراه با بنفش جذابیت خاصی در محیط ایجاد نخواهد کرد و بهتر است از رنگ‌های قرمز و آبی در کنار بنفش استفاده نشود.

 

 

از این رنگ در همه جای محیط منزل خویش هم در فضاهای داخلی و هم در فضاهای بیرونی می‌توانید استفاده کنید به شرطی که آن را با رنگهایی که ریتم و هماهنگی دارد، ترکیب کنید.

 

 

 

 

 

 

  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • سورنا کارپت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی